środa, 6 marca 2019

Wstępniaczek


Witajcie, zbłąkani podróżni ( skoro czytacie mój pierwszy post, to całkiem prawdopodobne, że trafiliście tu przez przypadek ).  Miło mi Was powitać na moim blogu. Od dziś jest to mój mały kawałek  przestrzeni internetowej, który będę zapełniać swoimi przemyśleniami i szeroko pojętą twórczością – bo tworzenie to coś, co kocham najbardziej i od teraz zamierzam to robić częściej J Czasem udaje mi się stworzyć coś ciekawego zupełnie przez przypadek – też tak macie? Ten rysunek powstał, gdy rozmawiałam przez telefon – zwykle bazgrzę podczas rozmów, by zająć czymś ręce. Nie jest już nowy, ale mam do niego sentyment. Będę starała się ubarwiać wpisy swoimi obrazkami. Jeśli nie spodobają się Wam moje teksty, to może z rysowaniem pójdzie mi lepiej J



7 komentarzy:

  1. Fajnie, że jesteś :). Miło poznać kolejną utalentowaną plastycznie osobę. Pokazuj obrazki i pisz, cokolwiek, ale pisz. Zauważyłam, że blogi, na które wrzucane są tylko ilustracje, a nie ma żadnych tekstów, bardzo szybko umierają. Trzymam więc kciuki, żeby się to Twoje blogowanie rozwijało!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłam z rewizytą i sądząc po tym co już widzę, będę zaglądała częściej. Rysunek świetny, tym bardziej, że tak od niechcenia narysowany......Pisz, rysuj, maluj i chwal się. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobał, zapraszam serdecznie :)

      Usuń
  3. Rysunek naprawdę Świetny. Zazdroszczę talentu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz.
    Tak jak pisze Małgosia, rozwijaj swojego bloga poprzez teksty, obrazki. Warto bo dzięki blogowi poznasz wielu bardzo interesujących ludzi. Będę Ci na bieżąco kibicować.
    Ślę moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń